poniedziałek, 14 maja 2012

Witam wszystkie Directioners . ;)) O to nowy blog o 1D . A bardziej o was - czyli o Polish Directioners :D Na blogu będą zamieszczane wasze twitcamy, tinychaty, twititiony, akcje i takie tam . :) Mogę też rozsławiać, jakieś dobre strony wasze facebook'owe . :D To mniej więcej to co będzie na blogu . A teraz powiem o zalożycielkach jego . ;) 

Na pomysł wpadlam ja . ;) Mam na imię Nikola, ale mozecie do mnie mówić Nikodem lub Rybcia. :D Większość postów ja będę dodawała. Ale bloga prowadzę z Sara.  Na ktorą możecie mówić Malikowa. :D Ona zajęła się wystrojem bloga. I jestem z niej dumna! ;)) Więc założycielkami jesteśmy obydwie. ;) Ale tą bardziej oficjalną Nikola, Rybcia, Nikodem - wybierajcie!! :) 


Jak macie do nas jakiekolwiek pytanie, to czekamy na komentarze! ;) Mamy nadzieję, że wam się to spodoba. Ale, żebyśmy mogły dodawać wasze tiny, camy itp. to musicie nas o nich informować. Oczywiście sama też będę umieszczała wraz z Sarą z naszych twitterów. ;) Czekamy na pytanie i komentarze ! xoxo


@Nikola_love1D - Twitter Nikodema, Rybci, Nikoli. ;)

@1Sara_Malik - Twitter Sary, Malikowej . ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz